Kiap søger en Webudvikler
Er du Webudvikler, eller kender du en, så læs videre her:
Brænder du for at lave IT-løsninger på sundhedsområdet til gavn for de praktiserende læger? Så kunne du meget vel være den webudvikler vi søger.
Som webudvikler vil du i dagligdagen have kontakten til projektmedarbejdere, læger og dine kolleger i udviklingsteamet. Der vil være en bred vifte af opgaver, så 2 dage er sjældent ens.
Din Profil
Du skal trives med en omskiftelig hverdag og kunne holde mange bolde i luften. Du går til opgaven med god energi og en passion for IT-løsninger, der gør en forskel. Du har en god forståelse for teknologi og, du er en holdspiller.
Du evner at sætte dig ind i forretningsmæssige problemstillinger, og finde konstruktive løsninger i samarbejde med dine kolleger. Som webudvikler i KiAP kommer du til at arbejde på udvikling af KiAP’s hjemmeside, hvoraf størstedelen af arbejdet vil foregå på den indloggede del. Du ser tingene fra brugernes perspektiv, tager ansvar for opgaverne og hjælper løsningerne i mål. Du vil indgå i dialogen under alle projektfaser og kan bidrage til designoplæg. Du skal have forståelse for god datasikkerhed på webløsningen, databaseforespørgsler samt systemintegrationer.
Vi arbejder efter en agil projektmodel baseret på SCRUM, hvor projektteamet i høj grad inddrages i planlægningen af projektet. I teamet har du i høj grad mulighed for at påvirke din arbejdsdag og opgaver.
Vi lægger vægt på, du her en relevant it-uddannelse og erfaring med kommunikation og webudvikling. Kendskab til sundhedsvæsenet i Danmark, og/eller erfaring med sundhedsdata er et plus, men ikke et direkte krav.
Det er en fordel, du har kendskab til, motivation for og/eller erfaring med:
· 2-3 års erfaring med web og udvikling i fx PhP, JavaScript, HTML, CSS eller tilsvarende
· Gode kommunikative evner
· Database (MS-SQL og MySQL)
· Websikkerhed
· God forståelse af systemerne ud fra en brugers synspunkt
· Erfaring med webplatforme er en fordel, men ikke et krav
På den personlige side søger vi en kollega der:
· Er imødekommende, initiativrig og serviceminded
· Er god til både at arbejde selvstændigt og arbejde sammen med andre
· Du skaber tillid, fremtræder roligt og diplomatisk
· Som menneske er du positiv til glæde for kolleger og brugere
Om os
KiAP er ejet af Danske Regioner og Praktiserende Lægers Organisation (PLO), og kendetegnes som en støtteorganisation for de praktiserende læger, som er en vigtig del af hele sundhedsvæsenet. Der er meget stort fokus på kvalitetsdata og kvalitetsudvikling.
Gennem dit arbejde bidrager du til at forbedre anvendelsen af sundhedsdata og understøtte kvalitetsudviklingen for de praktiserende læger og dermed for alle landets borgere. Det sker gennem relevant IT-understøttelse af lægearbejdet.
Vi er kendetegnet ved en uformel omgangstone, behageligt arbejdsklima, gode kolleger og en stærk teamånd. Du bliver del af vores udviklingsteam. Derudover får du kolleger, som er projektledere, projektmedarbejdere, designere, supporter, IT-driftskonsulent og vores sekretær.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid. Dit arbejdssted bliver J.B.Winsløws Vej 9A i Odense, tæt på Syddansk Universitet og Odense Universitets Hospital. Gode bus- og togforbindelser samt tæt på centrale indfaldsveje. Vi har fleksordning.
KiAP har lokale i både Odense og København. Dit primære arbejdssted bliver i Odense (J.B.Winsløws Vej 9A, tæt på Syddansk Universitet og Odense Universitets Hospital). Hjemmesiden udvikles i tæt samarbejde med kontoret i København, hvor også den primære projektmedarbejder befinder sig. Det må forventes, at nogle arbejdsdage foregår i København.
Løn jf. overenskomst med mulighed for individuel forhandling efter kvalifikationer.
Vil du vide mere
Læs mere om os og arbejdet med sundhedsdata på www.kiap.dk. Har du spørgsmål til jobbet, kontakt IT Drifts- og Udviklingschef Jan Kristensen på tlf. 40 456 785 eller mail: jankristensen@kiap.dk
Ansøgning
Ansøgningen og CV sendes senest d. 17. februar 2020 kl. 12.00 til sekretær Marianne Thamdrup på sekretaeren@kiap.dk. Første samtale afholdes onsdag d. 19. februar og 2. runde mandag d. 24. februar. Der anvendes en case til runde 2.